niedziela, 24 stycznia 2016

POMYSŁ NA DEKORACJĘ ŚCIANY

Długo zastanawiałam się nad dekoracją ściany w salonie. Dwie pozostałe były zajęte przez szarą cegłę klinkierową, a na trzeciej miała się znaleźć szara fototapeta z konturami mapy świata. Nie chciałam, by czwarta ściana też była szara, ale nie mogła być też kompletnie pusta i biała. Zdecydowałam się na trzy wielkoformatowe plakaty, które zleciłam do wydruku. Każdy z nich nawiązuje do podróży – jeden zachęca by odwiedzić Iran, drugi przedstawia Alladyna i Jasminę na latającym dywanie, a kolejny reklamuje Orient Express kursujący niegdyś między Paryżem a Stambułem. Pomysł okazał sie strzałem w dziesiątkę. Zachęcam do eksperymentowania z obrazami, plakatami i własnymi wydrukami. To tani, szybki i bardzo efektowny sposób na dekorację nudnej ściany.


www.lotari.pl


www.pinterest.com


www.pinterest.com

www.pinterest.com

www.pinterest.com


www.pinterest.com


www.pinterest.com  

www.pinterest.com

www.lotari.pl



 www.pinterest.com



www.pinterest.com



www.pinterest.com



www.lotari.pl






Brak komentarzy: